سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

کمیته داوران جواب شکایت پرسپولیس را نمی‌دهد!

رئیس کمیته داوران درمورد شکایت جدید باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 20
کد خبر: ۲۱۹۴۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ خداداد افشاریان درمورد شکایت باشگاه پرسپولیس از کمیته داوران به خاطر قضاوت امیر عرب براقی در بازی با استقلال خوزستان، اظهار داشت: هنوز گزارش بازی به دست ما نرسیده است. ناظر بازی 48 ساعت وقت دارد تا گزارش خود را در اختیار کمیته داوران قرار بدهد. حرفی درمورد شکایت پرسپولیس ندارم.

وی اضافه کرد: ترجیح می‌دهم به بیانیه، شکایت و مصاحبه هیچ باشگاه، بازیکن مدیر یا سرمربی پاسخ ندهم. اگر داور اشتباهی کرده باشد، مطابق آیین‌نامه و گزارش ناظر بازی با او برخورد می‌کنیم. ناظر ابتدا باید فیلم بازی را ببیند و تحلیل‌های خود را ظرف 48 ساعت در اختیار کمیته داوران بگذارد. ما هم طبق قانون و مصوبات کمیته داوران اختیاراتی داریم.

رئیس کمیته داوران درمورد اینکه اگر کمیته انضباطی تشخیص بدهد او باید برای پاسخگویی به شکایت پرسپولیس در جلسه این کمیته شرکت کند، چه اقدامی خواهد کرد، گفت: ارکان قضایی فدراسیون مستقل هستند و هر تصمیمی بگیرند، برای ما قابل احترام است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار